Opis forum
Wzór na Kartę:
Dobra
W pierwszym poście będzie Opis świata, a w drugim karta postaci
Rasy:
Człowiek -
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Geth - istota syntetyczna pochodząca z Otchłani Perseusza z Planety Reken. Ich geneza sięga czasów starożytnych Protoplastów - ich twórców. Nie wiadomo w jakim celu zostały one powołane do życia. Gethy nie zarejestrowały także przyczyn zniknięcia swych stwórców. Dopiero po odejściu twórców Gethy przejawiły samoświadomość.
Cechy charakterystyczne rasy:
Gethy wolą przebywać w kosmicznej pustce niż na planetach. Do wszystkich rzeczy podchodzą z obiektywizmem. Nie używają slangu ani przekleństw. Są doskonałymi handlarzami gdyż szybko podliczają zalety i wady finansowej propozycji oraz dzięki szybkiemu obliczaniu. Mimo tego nie parają się handlem zawodowo.
Klasy:
-Inżynier:
Specjalizacja: Hakowanie, Naprawa, Wieżyczki
Przedmioty: Pistolet maszynowy ZSW - K2 (Zaawansowany System Wyszukiwania. Kategoria Druga), Narzędzia wielofunkcyjne, urządzenie ZTPRH (Zaawansowany Tablet Przenośny Do Ręcznego Hakowania)
Obrona: Podstawowe opancerzenie, małe tarcze NR-K7 (Normalnej Regeneracji. Kategoria Siódma)
Inne: Olej napędowy, Zestaw nano-botów naprawczych, przenośny komputer
Statystyki początkowe:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Mutant - istoty z innych ras po przejściu mutacji. Mutanty nie mają swojej ojczystej planety. Najczęściej można zaleźć ich w Układach Srebrnej Linii, gdzie ukrywają się stacje przemytników. Są wyrzutkami społeczeństw i zazwyczaj są wolnymi strzelcami. Owadoidzi zabijają każdego mutanta bez zastanowienia. Natomiast Sirlingowie, Gethy i Kapłani zamykają mutantów w gettach.
Cechy charakterystyczne rasy:
Mutanci są pogardzani w całej galaktyce. Każda organiczna postać włącznie z postacią uczestnika gry wyobraźni może stać się Mutantem.
Czynniki, które powodują przemianę:
- zbyt długie przebywanie pod wpływem silnego promieniowania,
- Kontakt z substancjami promieniotwórczymi,
- Kontakt z wirusem XYZ
- zarażenie chorobą mutującą
- wprowadzenie mutagenu do krwiobiegu
Po mutacji postaci gracza zyskuje kilka bonusów do obecnych statystyk ale też traci kilka obecnych i istnieje ryzyko uzyskania choroby trwałej np: astmy, wady postawy itp.
Offline